Uw partner, expert in meubilair

Logistieke oplossing

Wat is onze logistieke oplossing?

Ontvangst & controle van goederen

Onze medewerkers controleren systematisch de staat van elk pakket bij ontvangst. Als een pakket beschadigd blijkt, gaan we onmiddellijk over tot een diepgaande controle. Als het artikel beschadigd is, brengen wij u onmiddellijk op de hoogte zodat u geen tijd verliest.

Opslag

In een beveiligd, geventileerd en verwarmd magazijn, tot de volledige aankomst van uw bestelling of tot de betaling van uw klant.

Inplannen van opdrachten

Onze administratieve medewerkers zijn drietalig en maken altijd een afspraak alvorens een opdracht te plannen. Zij zijn opgeleid om zoveel mogelijk informatie te verzamelen teneinde de ingreep te vergemakkelijken en te anticiperen op eventuele complicaties.

Levering en/of montage

Onze professionele teams beschikken over de nodige vaardigheden en tools om elk type meubilair te leveren of te monteren. 

Follow-up van de opdracht

Na elke interventie stellen onze medewerkers een werfverslag op. Dit verslag wordt vervolgens ondertekend door de medewerker die verantwoordelijk is voor de missie en door de eindklant. Dit verslag wordt u de volgende werkdag toegestuurd of u wordt direct gecontacteerd voor dringende verzoeken. Dit alles samen met eventuele foto's. 

Wenst u meer informatie?

Stuur ons een mail of bel naar 02 371 48 80

CONTACTEER ONS